Alla inlägg den 8 december 2014

Av Åsa - 8 december 2014 21:34

...satt upp lister, målat dem och dörr. Gjort rent runt fönstret och putsat det....Jihooooo. ..nöjd som fan med min bedrift idag.

Hunnit med en kopp kaffe hos Benny och nu när gubben farit till jobbet så passar jag på att äga tv dosan en stund. Dicte rullar på tvn. Myser mig med en rostad macka med ost på innan sängen.Om inte grabbens tjej jobbar i morgon så skjutsar hon honom tjej skolan. Då får jag lite mer tid till att fixa lite uppe.

Ha ett skönt avslut på måndagen! Kramiz

Av Åsa - 8 december 2014 15:19

...till skolan sen for jag hem och kröp ner med vovve och husse i sängen en stund. Behövdes efter en si så där natt på jobbet. Efter lite kaffe så drog vi igång med tapetseringen igång å vet ni vad VI ÄR KLAR med den. Lite att skära längs golvet annars KLART!!! Så skönt....nu ska jag slå upp fönster fodret igen och måla dem vita. Lägga golv blir nästa grej vi gör tillsammans. Lite mer målning av sänggaveln ska jag oxå fixa då den stått ute tidigare och satt till sig lite nu så det behövs lite mer färg i skarvarna. Ingen match att fixa det.

Gubben for ner och handlade lite till maten som jag börjat med...laxfile i ugnen med sås och potatis. Måndags lyx. Fast det är vi värda nu efter en par timmars jobb med tapeten. Ska bli så kul när jag får börja möblera och inreda rummet. Har köpt vägguttag och ström brytare som ser gammel dags ut...typ svarta bakelit. Blir en liten extra touch till rummet tror jag. Är ju ledig nån dag nu jag så då kanske det blir lite gjort så att det är enkelt att fixa resten sen.

Nu ska jag ta mig ett glas Pepsi Max och ett bloss (det sistnämnda är bara en jäkla olat som jag borde sluta med) får ta tag i det lite längre fram. Är ju bara dumt att ödsla pengar på det och så förstör man hälsan.

Mötet som vi skulle ha på jobbet på onsdag blev skjutet en vecka framåt....orkar snart inte vänta på hur det ska bli nå längre.....blääääää! !!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards