Alla inlägg den 29 december 2014

Av Åsa - 29 december 2014 21:43

...ner och tar huvudvärks piller. Förkylning på gång hos mig oxå??? Bara till att vänta å se.

Tagit det lugnt på eftermiddagen. Blev lite kaffe och tv titta innan jobbet.

Började titta på nå svensk kriminalare eller liknande på 4 an men orkade inte glo färdigt. Jobbsängen ropade på mig i stället. Full fart i övriga huset än så man får väl lyssna på det och försöka sova.

Väldigt romantisk bröllopsdag har vi haft jag å gubben or NOT. Hihi Får väl rå om varandra desto mer när vi far till Egypten om en månad. Blir borta 2 veckor så vi får mer väl rå om varandra. Det ska bli kul att få bo vid havet och bara vara. Maten har vi ju så vi svälter ju inte direkt ihjäl kan jag tro.

Näe nu ska jag rota i jobbar väskan efter värktabletter. Natti på er!!!

Av Åsa - 29 december 2014 13:17

....såg en munk sitta på sängkanten. Trodde jag i alla fall, visade sig att det var gubben som hade drift opp huvan på tröjan. Skumt kändes det opp alla fall. Trodde nästan att det var ett spöke.

Varit ner och gjort bruket. Handlade till mat opp kväll och opp morgon. Hämtade it mina nya tofflor och så skulle gubben hämta sim meduxin. Inget recept kvar.....bara till att ringa recept förnyelse och hoppas på att de fixar det i ponnyn det blir stängt på grund av nyår på apoteket. Blir ju så konstigt när man har recept och så hinner det gå ut innan man ska på koll hos läkaren igen. Den medicinen är ju lixom stående. Om ni fattar.

Har precis stoppat i mig lite äggröra och väntar på att kaffet ska ni klart. Myser under 2 filtar på soffan och laddar inför 3 nätter på jobbet.

Vovven fock ju naturligtvis dela äggröran med mig. Han är lika förtjust i det som jag.

Känns att kylan ute börjar släppa....den lixom kryper in i stället då.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards