Alla inlägg den 23 december 2014

Av Åsa - 23 december 2014 00:17

...den här dagen blev det en hel del gjort. Röjt och rastat snabeldraken. Gubben moppade golvet i vardagsrummet å sen hann vi inget mer för då kom Léon och mamma Malin. Pappa Martin var på möte och skulle komma senare. Lite mellis och sen visade Léon stolt sin polis motorcykel som han fått av kompisen Ella med familj i julklapp. Den hår att sitta på å köra med gaspedal. Plus att denna ett blåljus med siren. Wio Wio Wio lät det här i köket. Lite osäker till en början var han men senare for han framåt å bakåt å skratta.

Vi var på kaffe tidigare i dag hos kompisarna i Standarn å jag fick äta Evas goooooda bryssel kex. Mums!!

När pappa Martin kom så hade jag en lasagnette i ugnen å morfar å Léon hade klätt granen. Hjälp fick de av Malin och Mattias. Efter maten sa svärson att det var öppet på Valbo till 22.00.....å han hade ju inte fått någon julklapp köpt år sig än....hihi. Malin hade ju minsann redan fått sin...Sagt å gjort så drog jag å dotra in dit. Kan ju säga som så ...KAOS....fy fan vad stressad folk är. Vi yoga det ko lugnt å hann ylle och med en gofika. Lite skönt att sitta å glo på folk faktiskt. Blev ett par tights åt mig på Gina Tricot å lite el prylar på Clas ohlson som behövs till sovrummet. Glömde dock själva kabeln.....suck!!!

Fick främmande av två av grabbens kompisar en sväng oxå de kom in å drack kaffe med oss innan de var ut till honom. Kul att de kommer.å är trevliga ungdomarna.

Har nyss suttit å snackat med tonåringarna ett bra tag i köket. Kom på att jag skulle ta zink som jag oxå köpte idag. Behöver ju lite xtra av det då jag låg lite lågt på det värdet. Det påverkar tydligen både immunförsvar, ämnesomsättning och ork/energi. Inte så konstigt att jag varit/är så jäkla trött då kanske.

Nu ska jag baske mig sova och ta nya tag imorgon (idag enligt klock helvetet)

Gubben pyntade med glittret lite tokigt idag..... blir nog jul hos oss ändå. Bild bevis nedan

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards