Direktlänk till inlägg 26 mars 2015

Gubben fick...

Av Åsa - 26 mars 2015 22:10

...reda på att vi skulle få främmande och vi hade inte hunnit veckostädat. Det hade vi ju planerat göra i morgon i stället för idag då jag varit väck under dagen. Han ringde hem och bad grabbarna och Sara att börja. Vi kom hem och då var det avrått och Sara vallade snabeldraken. Jag behövde bara noppa golv och laga mat. Ååååå vilja goa ungar man har åsså Sara förstås. Nu har vi en hel dag dag tillsammans i morgon jag och kärleken i mitt liv. Så himla gött!!

Mormors och morfars goding ringde och bubblade på av bara den i mobilen. Slutade med att vi blev bjudna på kaffe och bulla hos Léon och dotra. Där fick vi lite extra energi. Fick även hämta ut grabbens bromsok på posten som vi var och lämnade hos reparatören, så i morgon blir nog Forden klar för ombesiktning. Skönt!!

Haft super trevligt sällskap nu på kvällen av gubbens jobbarkompis och hans tjej. Kul att få träffa henne oxå.

Nu lite popcorners och tv innan vi myser ner oss i sängen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards