Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Åsa - 13 januari 2015 21:19

....hoppas det blir lika fint i morgon. Skönt att komma ut på promenad. Blir väl en sån om vädret vill vara med mig i morgon oxå.

Fått hem Mattias nya säng idag. Får se om han vill ha min hjälp att fixa lite på rummet i morgon när gubben vaknat efter nattskiftet.

Ska se till att få i oss sista svängen drick vaccin under morgondagen.....Urk! ! Fast det är ju för den goda sakens skull. Lär även kolla upp lite solskydd och se om vi behöver nytt. Även en after sun/mjukgörande kan ju sitta på sin plats när vi blir borta. Inte för att vi pressar i solen, men vi tycker ju om att vara i farten och kolla runt. Solen tar ju hela tiden.

Tror att detta blir en bra vecka, känns så nu i alla fall. Den kvinnliga intuitionen har sagt sitt.....å då är det bara att lyssna.

Lite spel eller läsa nu innan jag släcker ner här på jobbet. Natti!!!

Av Åsa - 13 januari 2015 12:32

....hemna och har precis tagit emot grabbens nya säng. I Gävle gick det som förväntat.

Var in till byggmax i Sandviken och köpte en list till sovrummet. Tog en fika på Marangoni.

När bi kom hem tog vi en promenad i fin vädret med vovven. Så skönt! Fick plocka snöbollar ur tassarna på han när vi kom hem. Ska tassarna en liten taktik vila på soffan och ladda inför ett till nattskift.

Av Åsa - 13 januari 2015 07:21

....till Gävle. Har ju grabben som kör så jag sitter bredvid och bara är. När jag skulle åka från jobbet så hade jag värsta plogvallen bakom min lilla Hyundai i 10. Ooooops tänkte jag...det må bära eller brista. Slängde i backen å lill bilen klättrade hur snällt som helst över vallen. Tur det få man har tider att passa. E 16 från Storvik är ju skapligt ren att åka på. Fast det är rätt halt.

Nu ska vi fixa det vi är på väg att göra innan vi tar oss för med något mer den här tisdagen.

Tänkte försöka komma ut på en promenad under eftermiddagen.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards