Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Åsa - 22 januari 2015 15:43

....kaffe och lite dravel på tvn. Trodde att jag skulle somna en stund nu när jag inte är riktigt pigg. Det sket sig totalt kan jag erkänna. Kanske lika bra det så jag få lättare att somna på jobbet sen. Håller tummarna.

Funderar lite på hur det kan vara så olika på hur dagarna blir utifrån hur man mår.....onödigt tänkande kan jag ägna mycket tid åt. Ett av mina dilemman. Har en förmåga att älta onödigt vetande i huvudet. Suck! Jag väl som jag vart när jag inte blev som jg skulle.

Nu lite kaffe till och en Ipren. Allt för att hålla huvudvärken i schack. Tjingeling!

Av Åsa - 22 januari 2015 11:16

....å inte tillgänglig för annat än jobb. Vaknade med huvudvärk å täppt näsa. Blir till att ra det lilla lugna innan jobb så man fixar de sista skiften innan vi drar till Egypten. Värken kom som ett brev på posten oxå.....förkylning?.....nytt skov??? Det visar sig. En pissig start på dagen som inte ska få sänka mitt humör. Så det så!!!

Go gubben är lite sorg han oxå. Blir väl till att kurera oss i Egypten om inte annat. Suck!!

Tror i mitt stilla sinne att kliet som jag har (eksemen) blir bättre av lite värme och sol. Lederna likaså.

Nu ska jag kurera kropp å knopp på soffan och med den intelligenta värktabletten Ipren.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards