Alla inlägg den 24 januari 2015

Av Åsa - 24 januari 2015 22:57

....förbannelse och cheesecaken är gjord. Magnus har gått på punk kväll på klubben Jag får spader. Kul att han gör något ibland oxå.

Sitter och glor på en film med Vin Diesel på 5an och det är väl nåt å glo på i alla fall. Trött som faaaaaan. Hualigen!!!

Måste ta tag i packningen i morgon efter det att vi firat Martin. Storhandlingen får bli på måndag eller tisdag.

Det jag ska ta tag i under förmiddagen i morgon är lite rastning av snabeldrake och mopp.

Av Åsa - 24 januari 2015 19:36

....av stek och potatis å sås. Mums!!!!
Grabben fick lov att åka och hjälpa kompisen en stund. Nåt bil haveri.

Nu lite hockey på tvn. Benny sitter här som Brynäsare.....stackars Benny. Sara är oxå här håller oxå på Bif.

Ska ta pc börja med en mamma Berits cheesecake till i morgon. Då har jag det gjort. Så får det bli. Tjingeling! !!

Av Åsa - 24 januari 2015 16:28

...köra snöslungan igen. Hrmpf....harkel....snacka om att det behövs en övningskörnings skylt på när jag är farten med den. Den har lixom sitt eget liv. Skenar lite smått med mig i hasorna. Tyckte mig se ett hånfullt leende till och med på vovven. Jag har provat i alla fall.

Skönt att vara ute en stund och Magnus passade på att bada i snön med vovven. Ännu en fundersam blick från hunden. Han funderade nog på vad människovalpen höll på med. Såg ut som två snötroll ute på gården.

Står en stek i ugnen....hoppas vi hinner käka innan det blir Lif-Bif på tvn. Suck!!! Hockey hockey hockey.......

Sara ska baka daimrutor och jag ska göra en mamma Berits cheesecake till i morgon för då fyller yngsta 19 år. Uj, Uj, vad tiden går.



Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards