Direktlänk till inlägg 1 november 2015

Varit ut...

Av Åsa - 1 november 2015 22:35

..och käkat med älsklingen och våra goda vänner. Som vanligtcfick jag fråga lite fint efter en kartong till mina rester. Åt ju bara en kvarts barnpizza, knappt. For förbi hos lillen med den och han blev lyrisk över att få nonos pisspa (pizza). Han klängde och hängde på mig med sina goa små armar och var väldigt krig med nono. Godingen! I morgon får vi träffas igen, då ska vi nämligen fira hans mamma som fyller år. Konstigt är det när ungarna blir äldre än en själv....Hon blir 28 å jag är ju fortfarande 25...eller hur det nu var?!?! Hihi

Hoppas på lite gofika där, å så naturligtvis lite Léon mys. Helt jäkla magiskt det är med att ha barnbarn. Livets efterrätt kan man lugnt säga. Hoppas att vi får vara med länge å att han (å de andra som kanske kommer så småningom) vill vara med oss.

En viktig sak för mig som förälder är att det inte ska vara någon skillnad på barnen. De har all rätt att få uppmärksamhet och sin beskärda del av oss föräldrar när tillfälle ges. Ibland hinner man inte med alla, men det får man ta igen och det brukar alltid bli bra. Begriper inte när man gör skillnad på sina barn och inte låter alla vara delaktig på sina villkor. Hur det än är så är man faktiskt förälder hela livet till alla sina barn. Tror faktiskt våra barn vet att de kan ringa mitt i natten eller komma precis när de vill.

Nu ska jag försöka sova...Blev inte många timmar natten som var. Typ 3 på jobbet och sedan lite halvsovande på soffan. Nu är jag skiiiit trött. Förmodligen blir det svårt att komma till ro bara för det. Får i så fall bli en taktikvila på soffan innan kalaset i morgon. Nattis!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards