Direktlänk till inlägg 5 november 2015

I natt har jag...

Av Åsa - 5 november 2015 07:11

....velat ligga på en spikmatta tror jag. På mage dessutom. Det har kliat nå så infernaliskt på ärret. Tog bort tejpen nyss och fy faaaaan vad torr jag är. Trodde att det var det som kliade. Mestadels är det nog så, men på ena sidan så kliade det lite extra. Där stack det ut en liten tråd från stygnen. Urk! Drog i den och den släppte. Lite gockig/varig där, men det ger sig. Ska smörja mig rejält efter duschen senare och strunta i tejpen. Jag är ju så förbannat hudkänslig. Gördel däremot får jag väl leva med ett tag till.

Inväntar nu avbryter på jobbet. Efter det ska jag skjutsa Benny och sedan hem till gubben. Vi ska fixa iväg husvagnen på vinter förvaring. Senare blir det en dusch och lite packning, åker på lite äventyr ett par dagar. Gubben och grabbarna överlever nog utan mig. Är ju bara bra att få längta efter varandra ibland.

Ha en fin dag!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards