Direktlänk till inlägg 21 november 2015

Vaknade bredvid...

Av Åsa - 21 november 2015 20:26

...kärleken med en utsikt av strålande solsken och klarblå himmel. Hur härligt är inte det då?? Frukost och sedan iväg på lamp jakt till adventsstakarna. Efter många om och men så fick vi tag på de vi behövde på Sparköp. Toppen!! Handlade lite till mat och bakning.

Ner till Eva och Benny på en snabb kopp kaffe. Väl hemma igen så drog jag igång med bakning av rullrån. Sedan blev det en dubbel sats vaniljbullar. Grabben bakade mockarutor. Sara hjälpte mig genom att pensla och ha koll på bullarna i ugnen. Hon och Martin har tvätta hos oss idag. Sedan fixade jag grönsaker och stekte tacofärs, förberedde kvällsmaten.

Nu har vi käkat, druckit en kopp kaffe och njuter av lugnet en stund. Ska strax paketera bullarna ochvresten av baket.

Har även hunnit sytt lite idag. Blir nog mer av den aktuviteten i morgon. Ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards