Direktlänk till inlägg 10 december 2015

Hunnit med...

Av Åsa - 10 december 2015 21:36

....gofika med alla barn, barnbarn och svärson, svärdotter. Före det käkade vi pizza. Hör och häpna ni som är så emot gbp operationer och säger att det är ingen match att gå ner i vikt. Vad är problemet??? Öhhh, å så sägs det att man inte tar något ansvar om man är tjock....okej, Jag har tagit ansvar hela mitt liv och jojat upp och ner i vikt. För den skull så får jag faktiskt leva trots att jag gjort en gbp. Är jag tjock är det fel, är jag smal är det fel....ät inte det osv om jag är tjock, när jag är smal då måste jag äta mer för att andra ska bli nöjd.....Suck! För er som tror att det bara är att lägga sig under kniven och bli smal....glöm det! Man kämpar med huvudet och alla gamla ät/mat spöken varje dag. Å ja, man måste vårda det verktyg man fått genom operationen. Pendlar nu efter snart 6 år typ 5kg upp och ner. Fullt normalt enligt läkarna och långt mycket friskare än tidigare. Så vill jag äta en bit pizza och lite gofika så gör jag det, å då med gott samvete.

Nu har jag även hunnit med att baka tekakor på 1,5 liter mjölk oxå. Inte direkt så att jag ligger på latsidan.

Lillen var så fin när han kom upp för att fira morbror Magnus. Han hade tomteluva på sig. Bestämde att vi skulle åka till skogen i morgon och att han skulle få bada bastu efter skogsturen. Mys pys!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards