Direktlänk till inlägg 23 december 2015

Sitter nu med...

Av Åsa - 23 december 2015 09:58

...en kopp kaffe efter att ha fixat ett x antal kilo revbensspjäll. De står å gottar sig i ugnen. En karta ägg är kokt....phuuu....som om inte det var nog så fick jag en ide om att sy mig en klänning i natt på jobbet när jag inte kunde sova. Det var det första projektet som jag tog tag i strax efter 8 då jag kom hem från jobbet. Åååå jag har sytt mig en klänning, ur eget huvud och den blev användbar. Ibland så bara flödar det kreativitet ur mig å då måste det göras på en gång för att dämpa flödet. Ja, jag vet att jag inte är riktigt klok. Det är ju julafton i morgon och det finns ju andra saker som behöver göras. Fast jag hinner det också, så är det bara.

Lite mer kaffe och en cigg. . Sen blir det till att skala potatis till både Janssons, skinkgratäng och till julbordet. Lika bra att fixa allt på en gång när man ändå är i farten.

Ha det näst och stressa inte ihjäl er i julstöket. Ingen tackar er för det sen. Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards