Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Nyvaken...

Av Åsa - 8 april 2010 08:26

....och trött. Har precis haft sotaren här...gaaaah!! Skulle gärna legat kvaren stund till, men det var bara att kliva upp....tur att gubben var trevlig med sotaren.

 

Efter mina bravader i Sandviken i går,så gick jag ner till dotra och hennes sambo.....härligt med en snabb och intensiv promenix med lite gamla godingar i öronen....går lixom bättre att knata när man har bra musik med sig, det peppar mig till att stampa vidare trots att jag helst skulle vilja sätta mig ner och flåsa...hahahaha.

 

Idag ska jag ut på tapet jakt....får se om de uppfyller mina förväntningar.....jihooooo. fast jag väntar med att handla dem tills det att gubben är med...han får ju agera packåsna.Vi ska ha lilla Flisan här en stund idag, svärmor och svärfar skulle eventuellt åka och hälsa på Raina (svärfars syster) i Gävle.

 

Funderar på om jag lyckats sätta griller i min systers huvud, hon håller på att bubbar undan en massa böcker....och ska till att rusta. Hmmmmm, det måste slagit runt för henne.......Det är lixom inte hennes grej det.....det är väl jag som är den typen av oss syskon...men det blir nog kanon fint och hur bra som helst.

 

Ha en bra dag och håll tummarna för att jag ska hitta det jag vill i tapet väg........

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards