Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Kunde inte....

Av Åsa - 8 april 2010 19:06

...låta bli att köpa tapeter till hallen i dag. det blev inte vitt/vitt utan en ljugrå med vita blommor....nice!!! Ska måla vit panel till det och så blir det lite ommålning av sko och hatthylla.....sen skulle jag behöva få tag på två gamla stolar, gärna såna som man kan klä sitsen på eller som blir snygga med stolkjol på om ni fattar vad jag menar....typ dyna med volang.....Ska försöka få tag på några gamla lakan med spets och brodyr som jag ska sy gardiner av. Sen blir det nog en snygglampfot och naturligtvis en lampkjol till det.....Har även hittat en snygg spegel som jag ska köpa...hmmmm...gubben blir tokig på mig och mina ideér. Den gamla som jag har där nu kommer att göra sig fin över skänken i vardagsrummet i alla fall...det är ett gammalt avlutat fönster med spegel i......

 

Jag mår så bra av att få dona och det ger mig ny energi....önskar ibland att man finge jobba med det oxå.....för det är ju mitt stora intresse, inredning, färg och form...osså fisket då naturligtvis.....

 

Nu ska jag ta det lugnt en stund och invänta promenixen som jag och dotra ska ta ner till Södra porten för att möta gubben när han slutar jobbet....gud så sköööönt det ska bli......Lägger in en blid på tapeten så ni får se den.....

 

       

 
 
Ingen bild

Ida

8 april 2010 21:51

Klart du ska dona och pyssla, det är ju det bästa som finns :) Riktigt fin tapet måste jag säga vart har du hittat den? (om du vill berätta ;) Vi är till å ska rusta vardagsrummet men det går inte så snabbt för oss :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards