Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Solen förärar oss....

Av Åsa - 18 april 2010 08:20

...med sin närvaro idag. Vad härligt! Ska ta och gå en liten promenix och röra på döfläsket en vända senare, hoppas solen vill vara med då också. För tillfället sitter jag med fukosten och det är endast jag som är vaken i huset...eller åtminstone nästan....Manges nymfparakit Moa kvittrar på utav helvetet på övervåningen....det är väl skönt för henne i solen.

 

Om jag skulle önska något, så vore det nog att jag fick allt klart kring min situation med jobbet och att jag fick må bra...men det kommer väl så småningom det oxå.....

 

Något som jag väntar med spännig på är att sjöarna runt i kring ska skölja...det börja rycka i fiske armen...det är ju så förbannat kul och härligt att vara bakom flötet......Ni kan ju tänkar er kombinationen av att jag nu är blond, fniss...både på in och utsidan och tillika få vara bakom flötet...då känner jag mig "hemma"....hahaha.....fast lite kul är det ju när jag får fisk och gubben och diverse fiske kompisar blir utan...det har ju faktiskt hänt både en och två gånger......Ha en riktigt fin söndag, även ni som har lite skallebank efter festandet i går....det är nog en hel del med det syndromet i dag efter helgens "Ork-handboll"......

 

 

 
 
tekkla

tekkla

18 april 2010 08:36

fick mig ett gott skratt när jag läste ditt inlägg du skrev idag*ler*Ha en underbar dag.

http://tekkla.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Danne

18 april 2010 11:44

Åsa!! Din blogg är så rolig att läsa :) nu fick man sig ett gott skratt innan avfärd mot jobbet
:( Jag håller med dig, nu väntar vi på att sjöarna ska skölja så man får åka och kasta/meta lite :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards