Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Åsa - 12 februari 2010 10:05

.....se till att få lite gjort innan jobbet. Våren är nog på väg snart för JAG har takdropp.....alltså det rinner konstant ur näsan. Ska väl se till att få i mig mitt mellis, sen blir det till att inhandla lite sånt oxå för att ha med till arbetet.... Skulle, som det känns nu vilja att det var snöfritt och att man kunde få åka ut och sätta sig vid en sjö. Tända en brasa och va lite bakom flötet....tänk en heldag vid tex Lissjöns vindskydd i vårsolen med gott fika och trevligt sällskap....faaaan det är livet det. Fast jag vet aju att det inte står på förrän den tiden kommer....Har nog lite tidiga vårkänslor som börjar spira i kroppen, nu när solen skiner....det är så mysigt. Man känner ju hur den ger värme redan nu..... Till Annica vill jag säga, fasen vilken underbart go människa du är...jag kände det direkt när vi fick dela rum på Ersta. det sa lixom klick, för du har humor och är lika lätt pratad som jag, verkar vara lika fnulig som jag om jag så får säga....att du funderar på mycket och gillar att uttrycka det med ord....Helt enkelt en härlig människa, sänder en x-tra stor kram till dig/er i Gävle. Ha en trevlig fredag och myzzz så mycket ni kan alla goa och glada människor........  

                

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards