Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Åsa - 7 februari 2010 22:27

                       




       God Natt och Sov Gott !!

Av Åsa - 7 februari 2010 19:34

.....låta bli att sätta in denna bild som jag fick på min mail från goa Camilla......litet fniss gav den i alla fall.

 

                          

Av Åsa - 7 februari 2010 19:20

...vända till Gävle avklarad....sitter nu och vilar lite efter maten, ännu en skål med soppa. Ska försöka se en stund på tv, men jag har lite kryp i kroppen så jag vet inte om jag har ro till det.Hade tänkt ta mig en sköööön promenad i solen idag, men va faen tiden räckte inte till...blir lixom aldrig som jag tänkt mig. I morgon ska jag på möte klockan 13 och innan det så blir det lite fixa hemma och en massa äta så man är med i huvudet när mötet blir. Får bli en prommis någon annan dag...gud va jag saknar vår hund.När man hade honom så kom man ut även om tiden inte räckte till...om ni fattar. Fast det kommer ju fler vackra dagar fram över och jag tänker njuta avdem i fulla drag om jag är ledig...om jag så bara sätter mig på en stol mot garaget i solen med ett korsord. Måste ju se till att man får sånt oxå i all stress med allt som rullar på. Det tär på en att se hur mina närmaste kämpar med sjukdomar och allt vad detta innebär....vi försöker stötta och vara tillhands, så gott det går. Ett litet glas vatten ska jag ta och sen klämma ner mig med familjen i soffan som snart är ett minne blott...vår nya soffa mend divan skulle komma vecka sju och det är ju snart det.......Vår soffa ser ut som den på bilden nedan, men med de stora dynorna i svart och kuddarna i svart och brunt......... Tror faktiskt att det blir toppen!!!  

Av Åsa - 7 februari 2010 12:54

....Bruks var god dröj. Lite så känner man sig just nu, man ska hinna med allt och alla osså får man inte glömma bort sig själv där i mellan. Ska skjutsa farmor in till farfar i Gävle på eftermiddagen, han blev inlagd igår igen......Tack Annika för omtanken och kramen det känns så gött att veta att du tänker på mig......Lite funderingar finns ju naturligtvis nu om hur det kommer att gå att börja jobba, måste ju komma ihåg att ha alla mål med mig som jag behöver under det skift jag gör osv. Fast jag tror ju inte att det kommer att vara några problem, lite värre kanske det blir då vi ska flytta....lätt hänt att man glömmer bort sig då kanske.....om det blir rörigt runt i kring....det visar sig. Haft Micke på besök en sväng, han var hit o slängde käft en stund. Pratat med Köpman oxå. Gubben och jag har haft en del samtal vi oxå, han jobbar, men det är så när vi jobbar att vi har god kontakt för att det ska funka med allt runt omkring. Ska ta och ringa mina föräldrar en sväng nu och se hur det är med dem.......Har precis slurpat i mig lite tacosoppa...mumma som attan det. Ska ju "flyta" i 1 o en halv vecka till innan jag får påbörja pure/mosad mat perioden på två veckor.....börja nästa längta dit lite smått. Det ska bli gott att få tugga mat igen.....Ska nu    ge nackspärren en duvning med Voltaren gel innan vi far till Gävle, så ha det gött alla goa oh glada. Kramizar Åsa

 

                

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards