Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Åsa - 25 februari 2010 21:30

....detta TACK!!! till mina goa vänner och mina släktingar som stöttar mig nu.....kram på er alla!!!!

        

Av Åsa - 25 februari 2010 21:05

...när man får ett samtal som kommer från hjärtat av den som ringer....helt otroligt skönt att få prata då....så jag måste få säga tack till er tjejer som brytt er om hur jag mår nu....det är guld värt ska ni veta!!! Tittat på lite OS och det är ju faktiskt riktigt kul, fast jag skrev inte det där....eller?!?!?! Får se vad vi hittar på under morgon dagen, kanske man kan lura ut gubben på diverse inköp...kanske nåt åt mig själv oxå....Fast man lär väl ta och betala räkningarna först, så man ser vad som blir över av bidraget för förlorad fritid...fniss. Kan ju säga att jag är ju trots allt glad att jag har ett jobb, men det handlar ju om att man ska få må bra i det hela oxå....Allt har ju jojats hit och dit, men jag säger det att ingenting är klart förrän the Fat lady sings....så börjar jag sjunga då vet ni att det är klart....hahaha. För tillfället så håller den feta kvinnan på att bli mindre....Skulle vilja komma ut på en skön prommis , känna att man gör nåt...men det blir det oxå...Har ju lite mycket som pågår runt om mig, så det får bli lite senare......Vågen visar ju ständigt neråt och alla - är ju + och det får ta tid...kanske lite lättare att få huvudet och insikten om vad som händer med kroppen med sig då..... Har väl tappat allt som allt ca 3 kg i veckan....Inte illa pinkat ändå tycker jag....Mer lär det välbli framöver....fast här skyndas  det långsamt, gör allt efter "regelboken", som de sagt att man ska göra.....Lite konstigt kan jag ju tycka att det är att nästan alla opereande sjukhus som utför Gastric ByPass, har olika "regler" vad det gäller mat och så vidare......Sätter in en bild på hur det ser ut efter en GBP- op........

 

                         

Av Åsa - 25 februari 2010 11:08

...en dag i taget. Jag har lixom inte nån kläm på nåt just nu, men det löser sig nog i slutändan. Gubben har åkt på utvecklingsamtal och jag tittar på Biggest looser. Alltid nåt att fördriva lite tid med, skulle ju bhöva rasta snabeldraken och ta en svängom med moppen, men det har jag ingen lust, så det skiter vi och skjuter upp till en annan dag....hihi. Kom fram till att vi skulle göra pizza till kvällen. Hmmm, jag tror att jag tar en engenhändigt tillagad mat låda med kräfttorsk och potatis i stället....lite mildare för lilla magen. Min far ringde nyss och tackade för sin födelsedagspresent som han fick en dag för tidigt......Whiskey.....han diggar det starkt. Pratade en sväng med min äldsta syster oxå....Nu får jag ta och göra nåt drastiskt en stund...Ha det gött!!!

 

 

                      

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards