Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Åsa - 13 januari 2013 18:08

.....med den här söndagen heller. Myste med gubben på förmiddagen, var ju så kallt ute.

Sen blev det en sväng till Sandviken med dotra för inköp av en snygg och gosig matta till bebisens rum. Efter det blev det en tur till dotras svärmor för att hämta Aztra, passade naturligtvis på att gosa med de valpar som var kvar där. De börjar ju så smått lämna hemmet nu å far till sina nya familjer. Skulle kunna behålla dem allihop, de är ju så härliga......ett gäng sötnosar!!!

Väl hemma gjorde jag pasta carbonara a la Åscha. Satt som en krocketklubba i skenbenet det. Raaaaap!!!

Skulle som sagt var behöva göra en massa nytta men tryter orken igen, fick lite maaaaat koma!!!

Bilder på Aztras valpar!!! Pumi från Akinnaz kennel.

Av Åsa - 13 januari 2013 12:20

...som avslutades i soffan med familjen tittandes på Hobbit. Bara älskar dessa filmer. Så himla bra gjorda å vilka vyer. Det är nästan som om å kliva in i mitt privata rum i huvet. Jag har nog levt i nåt liknande äventyr tidigare. Oj, blev visst lite djupdykning där, sorry!!!

Kallt som attan idag, skulle vilja bara ute å promenixa eller göra nåt men jag är ju så förbaskat fryssen, skulle ta halva dagen att pälsa på mig så jag håller mig varm. Gaaaaah!! Får kolla på lite skidor, lata mig, det får man ju oxå. Jobbade ju faktiskt igår på min lediga dag å är bara ledig idag så då får man njuta.

Sätter in en blid på mina nya stövlar Canada snow, tror jag ska önska mig långa raggisar av kära mor som sticker upp ovanför skaftet. Hon kan ju sticka hon.....

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards