Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Åsa - 17 januari 2013 22:22

....ladda surfplattan åt gubben, står å suckar å muttrar för sig själv. Vänder å vrider på plattan återigen suck!!! Varpå gubben hystar ur sig: Det finns två hål å det ena är åt helvete för stort..... Varpå det blev tyst i köket å jag pep ur mig: Är det så du säger om mig oxå.....
Först blev det tyst i köket å sen bleja vi fnittra alla tre. Gubben säger lite fint: Du, det beror nog på vad man accosisierar till.... Då blev jag tyyyyyst!

Ni som känner mig vet ju om att jag inte direkt är len i truten å gillar att slänga käft. Punkt å slut, eller Råger över Råger ut från route 66 i Beverly Holms.

Av Åsa - 17 januari 2013 21:45

...hussegubben vid södra porten, promenixat hit med matte. Är jag inte snygg så säg i min fiiiiiiiina reflex väst??? Undrar Rambo....

Kom minst fyra snutbilar med blåljus på å full fart på väg in mot Hofors nyss... På drag utan dess like... Undrar lite vad som drar sån uppmärksamhet, å andra sidan så händer det ju alltid nåt i lilla Hofors ...

Ha en fin kväll !!!

Av Åsa - 17 januari 2013 18:35

....vitlöksdressing in i huvet på kärringa. Tar en vilopaus i soffan sen, har haft främmande på förmiddagen av Bettan från lövsjön. Efter det blev det en tur med shopping i Sandviken. Minstingen övningskörde dit å hem. Äldsta grabben satt tyst å snäll i baksätet.

Väl hemma igen blev det lite plock å fix, kaffe främmande å ugnsrengöring i samma veva. Var ju trevlig samtidigt, tror jag i alla fall. Å som sagt var så petar jag i mig lite käk nu. Just ja, diskmaskinen har plockats ur å i, diskhon har fått en vända med svinto oxå.... Känns som om jag varit rätt effektiv idag i alla fall.

Tar nog klotången på doggen en sväng nu innan jag slår ner arslet i soffan en stund. Törs inte tänka klotången för högt för då drar han som en avlöning..... Gaaaaaaah!!!! Wish me luck!!!!

Av Åsa - 17 januari 2013 09:41

Gääääääsp!!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards