Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Åsa - 22 januari 2013 18:24

.... Chockat allas vår goa Anne på Time i morse, jag kom nämligen på när jag klev in på Time att jag hade pyjamasen, mössa och jacka på mig. Anne tyckte att jag var läcker, hon måste nog göra en synkoll hon.... Moahaha!!!!

Vid lunch gick jag på Apoteket å där var det ju kö som vanligt.... Undras om de har nå lugnande som löneglidning där... Efter det for jag och Malin till Sågmyra på lite shopping, Calimero- familjebutiken har ju sååååå mycket fint.

Nu blir det lite hamburgare, nån ny typ av strips/ chips seasalt and pepper. Lite cheddar/jalapeno friterade knapriga å goda snacka till. Lyxig variant av hemma mc donalds. Förmodligen tio gånger bättre oxå . Snart dags att käka.

Sen blir det lite huggmejsel å hammare på väggen i köket. Jihoiiii!!!

Av Åsa - 22 januari 2013 07:24

.....tuppen å jag undrar varför..har hellre legat kvar lääääääänge kan jag lova. Bara till å bita ihop å kickstarta dagen. Tåg helvetet åt grabben inställt så nu lär bi jaga ner på bruket för att hinna med bussen.

Nåja, tämligen myggfritt ute å det är ju till en viss fördel, men det är svinkallt å det ogillas. Jag som fryser när bi har 22 plus inne. Får pälsa på mig rejält nu när jag ska ut å köra bil. Men vad passar inte bättre då än Åsa som michellinare .... Hihi

Ha en fin dag i kylan å ta er en varm kopp choklad efter utevistelse så blir det till att känna lite värme å vardags lyx....

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards