Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Åsa - 24 januari 2013 22:25

...en underbar dag. Fixade mosaiken, nya hällen å sen blev vi bjudna på mat av kära underbara Dotra på Hofors. Lyxigt värre!!!

Passade på att göra " bruket " kollade in i stort sett alla butiker med Dotra å yngsta sonenedam gubben drog ner på Ovako på möte. Väl hemma igen blev det lite planering av inköpen som jag ska göra i morgon till kalas fikat på eftermiddagen. Drack en kopp kaffe med grannen oxå.

Kvällsmaten bestod av uncle bens ris och kyckling sweet and sour... Mums!!!
Fort utav helvete gick det att tillaga på nya hällen. Har även rensat ut kastrullerna som inte går på induktion. Surfade runt på nätet å insåg att Ikea har rea på mina sängbord jag vill ha. Gubben erbjöd sig att frivilligt åka dit på lördag eftermiddag. Jihooooo, vi behöver lite annat oxå från Ikea. Hoppas bara sängborden finns kvar då.....

Fick även ett samtal om att jag ska på möte på måndag, planera lite kring min nya arbetssituation å träffa de andra i arbetsgruppen. Kul, kul!!!!

Av Åsa - 24 januari 2013 10:54

... nu in med hällen. Blir till å köpa lite nya kastruller till induktionshällen sen då. Tur att man har någon redan. Tacka vet jag Ikea 365+. Foga gör vi ikväll eller i morgon. Lite list till bänken behövs oxå men det får gubben fixa.

Åker väl å handlar lite ditt å datt i morgon, tryter på både det ena å det andra här hemma. Nu får ni ha en fiiiin dag.

Bild på mosaiken, hoppas den sitter kvar i morgon oxå.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards