Direktlänk till inlägg 8 november 2014

Liten sovmorgon...

Av Åsa - 8 november 2014 20:51

...fick jag i morse, så skööööönt! Tog en kopp kaffe med Eva och gubben sen drog Eva och jag till skogs. Snööööö på våra svampar....äsch.....fast det gick ju att plocka ändå. Var på flera ställen och plockade å när vi tröttnat for vi hem till oss och drack varm choklad. Mumsade ostmacka till chokladen. Tända ljus och mys vid köksbordet. Gubben fikade han oxå. Han hade koll på hockeyn samtidigt. Kall om kinder och bästis efter vår skogs tripp. ..men det var ännu godare att mys fika med choklad å få upp värmen.

Senare blev det lite mys på soffan. Fortfarande huvudvärk så det behövdes innan jobb. Vi var iväg och köpte garn åt dotra och levererade det till henne. Hon håller på att virkar en tomterna åt sin bror som han ska ha på sig på nåt event han ska på fram mor jul.Fick hos lite med Léon och attans vad mycket ord det kommer ur truten på honom nu. Han blir nog lika slängd i käften som sin mormor han. Stackars liten. Hihi

Nu tittar vi på Så mycket bättre på jobbet innan sängen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards