Direktlänk till inlägg 19 november 2014

Skam på ....

Av Åsa - 19 november 2014 19:17

.....torra land kan man säga om dagen. Har hör och häpna stekt tunnpannkaka till familjen mitt på dagen. Äter ju nästan aldrig det annars, men idag var det gud så gott med det och hemgjord äppelmos till. Tar väl ett år till nästa gång igen då.

Var ner på bruket och köpte hem vitaminer åt mig och ena grabben. Vi måste ju.äta tillskott när vi är gbp opererade. Tog ut lite jul/advent jox på posten så nu blir det lite fix med sånt när jag är ledig. Ner till kompisarna på lite kaffe och snack innan jag skulle till jobbet. Drack kaffe med sur mjölk i. Tog bort det som kom på ytan av mjölken å trodde det var okej. Drack mitt kaffe i godan ro tills jag kom till botten. Smakade ju inget konstigt. I botten på koppen såg det ut som uppblött kaka....bläääää....å det hade jag stuckit. Fniss...jag lever ju i alla fall.

På jobbet var vi erbjuden att gå på Swing it genrep med brukarna. Min brutta ville inte så vi blev hemma. Snart tar vi oss lite kvälls fika med de andra som blev hemma. Man måste få välja själv och få ta konsekvensen av det oxå. Så är det bara!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards