Direktlänk till inlägg 23 november 2014

Trött....

Av Åsa - 23 november 2014 09:01

....Jaaaaa men va faaaaaan det är ju bara ett tillstånd. Kom precis hem från jobbet och konstigt nog så blev jag glad av att det ramlar ner lappmögel (snö) från himlen. Riktigt mysigt ju. Konstaterade att jag skulle vilja ha snö på riktigt nu så det blir lite ljusare.

Har tagit dagens dos av medikamenter och insåg där med att jag måste beställa nya recept. Brukar ju alltid bli kallad på årskoll av blodtrycket i november = förnyelse av recept. Tror min doktor har glömt bort mig. Får ringa på måndag om recepten. Börjar ju tryta på antidepressiva tabletten då jag höjt den dosen. Jaja....det löser sig som alltid på nå ge vis. Så är det bara!!!

Sugen på att åka till Korsån på eftermiddagen är nämligen julmarknad där mellan 11-17 tror jag det var. Så mysigt där med fiket i herrgården. Extra mys pys är det ju om snön fortsätter att falla.

Nu har vovven lurvat ihop sig i fot ändan av soffan med mig och äldsta grabben. Vovven tittade på mig som om jag var helt blåst när jag erbjöd honom att gå ut å kissa. Är ju blött och kallt ute.....då kurar man matte. Fniss....ibland är han helt enkelt underbar den lille (store) pälsamöban.

Gubben öst ibland särskilt exalterad när jag föreslog att åka på julmarknad. Han är ju en värre fryslort än mig. Tror jag ska investera i uppvärmda skor och vantar åt honom. Älskar ju den stollen i alla fall jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards