Direktlänk till inlägg 27 november 2014

Skulle väl...

Av Åsa - 27 november 2014 00:17

...för fasiken inte vara vaken nu jag. Verkar skita sig för mig i natt igen med att få riktigt med sömn. Men vad gör det om hundra år?

Druckit kaffe och haft trevligt med ungdomarna. Snäll var de som for och handla lite åt mig. Min bil såg nämligen ut som en igloo. Brrrrr! Har satt i kupé värmaren i den nu så den blir varm. Har inte hunnit lämna in den så de fått montera motorvärmaren i den. Lixom inte blitt tid till det. Kostar ju en hel del oxå fast vi köpt värmaren redan.

Vovven har kurat ihop sig på husses säng. Väntar bara på att jag ska släcka och lägga mig till rätta så han får krypa upp bakom min röv å sova.

Syrran var hot med två vitlöksklyfta som jag köpt av hennes grabb Hampus. De är ju så goda de körvarna. Hennes dotter gjorde ila sig på innebandyn i helgen och går för tillfället på kryckor. Bara en stukning enligt röntgen. Nja....säger dr Dängrot (jag). Skulle åka med henne i morgon igen för att få en koll till. Ser inget bra ut tycker jag.

Nu hoppas jag på att vi hinner med lite som behövs här hemma i helgen då vi är ledig tillsammans lördag å söndag jag å gubben. Skulle vara sååååå skönt å få ordning uppe för det nu mer ordning här nere då oxå. Jaja...hä löser sig nog på någe vis.

Dax att plocka av sig brillorna och slå igen de stålgrå å börja räkna får....Natti! ! ZzzzZzz zzzzzz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards