Direktlänk till inlägg 3 december 2014

Jo men visst...

Av Åsa - 3 december 2014 22:40

...så kan det va!!! Nu när jag lagt mig då jäklar vakna hjärnan till liv....är ju helt sanslöst. Ibland skulle man behöva ha en on/off knapp. Suck!!!!

Hur som helst så hade gubben rivit och fixat ena sidan på Saras bil. Skulle fixa resten i morgon. Han kan mycket han gubben min. Fick ju hjälp av tonåringarna oxå.

Imorgon tror jag att jag ska ta mig i kragen om det är skapligt väder och ta en promenad. Är ju så sugen på det. ..men min kropp protesterar. Blir lite "rädd" att jag ska få mer ont än vad jag redan har om ni fattar. Vet ju även så väl att har jag kommit över den tröskeln så mår jag ju bara bra av att röra på mig trots värken. Man producerar ju en massa glahormoner då. Å det mår ju både kropp å knopp bra av. Skit i det nu tok kärring och försök att koppla av.....

Aoooooom reiki mantra Aoooooom. ...tror ni det hjälper???? Kanske å nån gång lär ju vara den första....fniss!!

Lite ord på vägen... Du kan inte älska andra förrän du lärt dig att älska dig själv. Så det så!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards