Direktlänk till inlägg 10 december 2014

Dajmtårta....

Av Åsa - 10 december 2014 21:03

...å mormors rån har det bland annat smaskats på här hemma idag på Mange födelsedag. Köp mat blev det åt mig och grabbarna för gubben for på julbord med jobbet. Malin och lillprinsen var här å grattade, farmor Yvonne likaså. Léon charmade oss all som vanligt.

Tog en tur med Övningskörning efter maten. Blev lite backa runt hörn och start i backe med mera i Sandviken under morgondagens uppkörning. Såg rådjur, höll på att landa i arslet på en lastbil som gått sönder på påfarten till E 16 från Sandviken. Tur att han är alert grabben och löste det galant. På väg hem var vi ut och kollade ett maffigt stenbrott. När vi kom ut på E 16 igen så läste jag att det hänt en olycka strax före lappens på väg mot Sandviken. Måste ha hänt strax efter att vi passerat på väg mot Hofors. Otäckt!!!!

Telia krånglar idag med bredband med mera....suck!! Fast det löser sig väl med de problemen så småningom.

Har nyss käkat lite äggröra och njuter nu av ett glas Pepsi Max. Skönt att bara vara en stund.

Jag mitt jävla nöt hade ju beställt kontakter till sovrummet glömde en liiiiiiiiten detalj...kan ju behöva ha botten plattor på de som ska vara utanpåliggande. Tur att det finns att köpa till på exempelvis clas ohlson. Tre ledad kulokabel måste oxå köpas... jaha...å så är det jag som får höra köp köp köp jag hör aldrig annat. Fniss!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards