Direktlänk till inlägg 15 december 2014

Fan vad...

Av Åsa - 15 december 2014 15:14

...skönt. Provtagning klar på morgonkvisten. Sen lite kaffe som härliga Sara satt på innan vi drog igång jakten på bland annat den försvunna sänglampan. Rena rama bergsklättring i källaren förråd. Skam den som ger sig.....vi hittade den och flera andra saker som var borta. Det enda jag saknar nu är min höga lampfot i vitt som jag köpte på min lilla mormor och jag. Suck!!!! Den kommer nog på plats den oxå. Bäddade att utom täcke å kuddar i sängen. Sängkappan blev jätte fin. Den ville jag ha mest för att slippa borsta hundhår från madrasserna i tid och otid. Lättare att ta av den i tvätta mellan varven. Överkastet är ett vitt från svärmor som gubbens kusin virkat. Så glad att jag fick det av svärmor. Passar så bra i sovrummet. Nån liten tavla och en hylla ovanför sängen sen är jag nöjd. Ska bygga ett element skydd sätta lite lister och dra fler kontakter sen. Men det är ingen panik med det.

Ska dra igång flytten upp nån dag i det närmaste. Ut med gamla sängarna i lilla rummet nere och in med den andra åt grabben. Blir toppen!! Behövs någon liten kudde till sängen nere då jag stal ett par av dem till vårt rum.

Hämtade Lilleman på dagis och han låg ute å sov. Personalen frågade om vi skulle ha nåt mer med hem. Näääe sa jag...suck ung när jag satte den nyvakna lill grodan i bilen att vi glömt skorna på dagis. Jaja...han ska ju dit i morgon oxå. Handlade lite mellis och nu tittar vi på Shrek i väntan på.mamma Malin.

Ska iväg ica jobba senare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards