Direktlänk till inlägg 27 december 2014

Okej....

Av Åsa - 27 december 2014 08:53

...försöker igen. Har kommit hem från jobbet, varit ut med vovven som fastnade vid en löptiks fläck vid häcken. ..suck!!! Han blir som om inget annat fanns i det läget. Hör ingenting, öronen verkar full av typ fisk pinnar. Tagit meduxin och starka värktabletter. Ligger nu med vovven på divanen och väntar på att effekten av dem ska kicka in. Äldsta grabben har ju tagit favvo delen på soffan. Lyssnar på hans snusningar och njuter av skenet från granen.

Såg på jobbet att mina favorit jeans från meandi har resmats sönder vid bakfickan. Bara resår trådar kvar....suck!! Blir nog svårt att rädda dem då revan är så låååååång. Får kolla om det är nån som har ett par kvar på rean. De är väldigt välanvända kan jag säga utan att jag ljuger.

Tänkte ringa gubben på väg från jobbet. ...totalt tilt i huvudet. Kom inte på vilken dag det var å det gjorde ju inte det lättare att komma på om han jobbade eller inte. Väl hemma insåg jag när hans bil var borta att han jobbade. Ringde till gubben och han fick nog lite roligt åt sin virriga fru. Det är ju så jävla förvirrande med helgdagar mitt i veckan. Borde vara förbjudet. Inte alltid så lätt att vara JAG. Hihi

Väl trafikerad har vägen förbi oss varit nu på morgonen. Kom på varför....inte illa för att vara jag....Det är ju pimpel tävling på Hubo-Långsjön idag. Å det är ett populärt evenemang. Kan bara säga skitfiske på er alla!!!

Ha en fiiiiin lördag nu för det är väl rätt dag idag det? ???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards