Direktlänk till inlägg 21 januari 2015

Varit in....

Av Åsa - 21 januari 2015 17:35

....till Sandviken igen. Martin rattade Forden så galant. Jag,Mattias och Sara behövde bara åka med. Handlade lite på ica och Rusta. Hem å fixade lite tacos medan Martin och Sara var ner och hämtade ut min nya symaskin. Martin hade även fått körkortet som han fick hämta ut.

Måste ju prova maskinen efter maten och i brist på tyg så lappade jag ett par jeans. Fy faaaaaan vad tyst den här maskinen går. Kul oxå att den har automatisk nålträdning som man kan ta till när man vill eller när nålfan bara jäklas å flörtar med en heeeeeela tiden. Åldern som spökar.....uuuuu neeeeej!!

Martin skjutsade Sara till jobbet och kom hem och frågade om brorsan Magnus ville följa med och åka bil en stund. Go är de med varandra ibland i alla fall.

Sitter just nu med fötterna på bordet och har prexis börjat skriva en packlista inför resan som går av stapeln nästa vecka. Brukar göra så för då har jag ju koll på läget å det är nåt som jag bara måste ha.....KOLL!!!

Skulle vilja prova sy en topp/tunika åt mig själv och ett par tights. Får vänta med det tills jag kommer hem. Kanske kan lura någon med mig till Rosa huset i Borlänge och köpa lite tyg nån dag framöver. Tråd och tyg. Resår/mudd....Jaaaaa det kanske blir en väska av det innan det är klart....vi får väl se. Lite nya nålar behövs oxå.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards