Direktlänk till inlägg 4 juli 2015

Idag blev....

Av Åsa - 4 juli 2015 22:32

...det inte riktigt som jag tänkt mig. Fick en sån himla släng av trötthet....det bara slog till. Myrkryp i huvudet och riktigt rastlös utan att orka någonting. Suck....tänkte bada med grabbarna en sväng i kanalen, halva Hofors hade samma ide just då. For hem och lade mig tjurskalligt på gräsmattan och solade, skönt, höll på att somna då jag vaknade av ett morrande.....?...? Tittade upp och såg grannens best till hund, lilla Hugo ( chihuahua blandning), stå och förbryllat glo på mig genom häcken. Inte undra på att han morra då det låg en strandad val på andra sidan häcken hos grannen...lill vovven är nog chockad för resten av livet!!!

På förmiddagen var vi till lillkillen och kollade läget. Han höll på och plaskade lite vatten vid poolen. Kul att stänka på morfar. Hjälpte en kompis att köpa en ny surfplatta oxå.

Ut och övningkörde en sväng och passade även på att göra oss av med liiiiite pappersinsamling på eftermiddagen. Tvättat har jag hunnit med fast jag inte haft nån go i mig. Köpte mat från Viva jag och Mattias å Magnus. Smarrigt var det!

Höll på att somna efter dusch och mat så jag for till en kompis å fick snacka lite (inte skit) å drack lite kaffe. Har gärna varit i Furuvik ikväll på Alice Cooper, men jag har nog inte pallat det som jag mått idag.

Har även fått en dos av jänk idag, kompisen visade sin fina Chevrolet bel air -55, vit ,ed blå inredning. Den var fin! Skulle duga gott åt mig den oxå. Jag som alltid velat ha en röd bel air - 57 cabriolet. Gärna med vita däcksidor......nu är ju det en dröm då varken jag eller gubben skiter pengar,hardet varit så då har vi nog varit mijadärer för länge sen. Hihi

Ligger nu och lyssnar på ljudet från fläkten och undrar om jag ska läsa eller låta kroppen bestämma....blir det det sistnämda så zzzzzzZzzzZzz ..... Sover jag nog rätt snart. Lutar nog åt det hållet. Gäääääässssssp!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards