Direktlänk till inlägg 8 juli 2015

Sov skönt...

Av Åsa - 8 juli 2015 22:17

...när jag kom från jobbet. Det regnade ju på som bara den och då var det lätt att kura ner sig en stund och sova. Gubben och jag tog kaffe i lugn och ro. Åkte ut en sväng och sedan kom vi på att vi skulle ha korvgryta till kvällen. Blev en tur till affären.

Jag började med maten och for runt både högt och lågt med dammsugaren. Grabbarna hjälpte till de också. När vi käkat tog jag en sväng med moppen, ska ta övervåningen i morgon. Tvättar lite nu som jag får hänga sen.

Jag har hjälpt en vän lite idag med surfplattan. Drack kaffe och pratade lite under tiden. Blev en tur till Benny med kompisens blå fara. Nu har jag och vovven kurat mer oss i sängen. Jag är helt slut idag, regnet tar på mina leder. Värken gör en trött. Fast jag hänger inte läpp för det. Bara till att bota ihop, försöka göra det bästa av situationen. Trivs ju bäst med värme och sol, det är då min kropp å jag är sams å jag får chans att ut och gå så glad hormonerna spirar och fyller på energidepåerna.

Nattis på er alla!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards