Alla inlägg den 2 augusti 2015

Av Åsa - 2 augusti 2015 23:15

...så infernaliskt nu ikväll så jag höll på att pinka på mig. Konstaterat att man kanske mycket roligt med en hävert. Har en bild på näthinnan nu som jag har svårt att få bort. En bild av en viss herre (inte gubben) som sitter på köksgolvet med häverten på petterniklas och säger sig blå om läpparna i slangen.....sjuk humor, ja, det finns det gott om hos mig. Sa åt honom å ringa om han behövde skjuts till akuten när det bildas vaccum. Jag kör såååå gärna in honom då. Hihi! Tur att man kan tolkas även om det är låg nivå så har vi högt i tak...om ni fattar. Har nog ont i nå bortglömda muskler i morgon. Ett gott skratt förlänger livet å jag måste ju minst bli 100 år jag, tycker lite synd om de som ska behöva stå ut med mig och min limpsax så länge.

Imorgon ska vi inhandla lite grejer till köket å bänkarna. Blir så fint!!

Av Åsa - 2 augusti 2015 21:33

.....vänner. De blir utslängda två gånger samma dag när de vill ha kaffe. Sista gången nu ikväll för vi har nämligen ingen diskho i köket. Har bytt tre av fyra bänkskivorna i köket. Vi får kaffe hos dem i stället. Vilka klippor det finns runt om oss. Hade en sån himla tur att Malin och Martin med lillkillen kom på visit så gubben fick hjälp med skivorna. Léon myste med plattan och busade kring mellan varven.

Nu blir det kaffe hos vännerna.

Av Åsa - 2 augusti 2015 11:42

....natt. Men vaken än sömn. Värk av bara den, gick ner och tog tabletter vid 2.00 tiden. Käkade lite smörgås som jag delade med vovven. Låg på så kallad aga resten av natten.

Nu är vi på väg till biltema för inköp av värsting högtalare till Hyundai Atos. Vi ska ha nya blad till sticksåg så vi kan börja med bänkskivorna.

Lillen ringde å ville piska (fiska) å nono å opar har ju fullt upp idag. Får fiska en annan dag. Å helst skulle vi väl velat hunnit med det oxå. Kan ju inte klona oss heller. Suck!

Attans vad det finns mycket att göra bara man har tid. Så är det bara. Man lär passa på när lusten infinner sig.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards