Alla inlägg den 6 september 2015

Av Åsa - 6 september 2015 21:42

...en natt med dålig sömn igen. Attans för att ha värk. Inte direkt roligt att gå i mina skor om dagarna nu. Fast det ger väl med sig.

Har trotsat värken och traskat en sväng med gubben/min stora kärlek i skogen, blir ju så glad i själen av vår fina natur. Var även upp till våra goa vänner vid husvagnen och fick oss lite kaffe. Passade på att mysa ner oss en stund på soffan efter att ha varit ute. Blev liksom lite frusna. Iskalla om fötter,händer och rödlätta nästippar blev snabbt varma igen efter en stunds skedande under varma filtar i soffan. Myspys!

Sista natten den här helgen och sedan ledig till onsdag. Veckorna går så fort så jag knappt hinner med. Har livat mig själv att gå till doktorn i det närmaste om värken inte ger sig. Tjillevippen och nattis på er!

Av Åsa - 6 september 2015 06:59

...tittar fram på morgonkvisten. Härligt! Även om min natt inte varit den bästa så ska jag försöka göra något av dagen. Ut i naturen blir det nog om jag får välja. Så är det bara.

Får se om huset sover då jag kommer hem från jobbet. Troligen är det så. Nu ska ja ta lite kaffe å mysa in dagen innan jag drar till skogs.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards