Alla inlägg den 23 september 2015

Av Åsa - 23 september 2015 21:50

...operations tid i oktober. Det blir nog bra det oxå. Har fyllt i alla papper och beställt provtagning. Måste komma ihåg att skicka dem i morgon. Lär även komma ihåg att hämta ut min medicin.

Dagen har gått i ett huj. Städat och donat. Tänkte fixa lite med husvagnen imorgon och kolla vad bi behöver till den. Kanske man hinner med att njuta av naturen och lite svampjakt också innan jobb.

Kollar på Modus nu på tv4 verkar bli en bra serie det.

Tjingeling på er!!

Av Åsa - 23 september 2015 14:13

...gubben. Kollat lite tv, tvättat sängkläder, hängt tvätten, plockat ur och i diskmaskinen, dammsugit, handlat, hämtat Mattias på Brukääää, ätit lunch och slutligen torkat golven. Pust!!!

Nu lite tv med Magnus och sedan får jag ta badrummet, om det inte får vänta till i morgon.

Satt på nytt kaffe, blir en kopp om en stund med nybakat hallon wienerbröd. Man får lyxa lite efter en hektisk förmiddag. Så det så!! Skiter fullständigt i vad andra tycker och tänker om den saken.

Häromdagen färgade jag min höst/vårjacka, den hade blivit så solblekt så den skiftade från militär grön till pissgul. In i maskinen med färg och vips så blev den som ny, dock valde jag att färga den svart. Blev nästa som en ny jacka. Kul å billigt!!!

Gubben skulle byta skift i morgon så han är inte hemma när jag slutar. Går se vad jag hittar på då.

Ha en fin fin onsdag.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards