Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Hmmmm.....

Av Åsa - 1 februari 2010 22:19

...nu har vi varit än hit och än dit. Trevligt var det i alla fall att träffa Stina och Micke, kan ju säga till er som kanske läser detta och känner igen henne sen hon jobbade på Norra hemtjänsten i Hofors (jag kallar henne Stina, men ni andra känner henne nog som Christina B) att hon hälsar jätte mycket till er alla......Måste säga till grann tjejen, Ida, att jag blir så glad att du tyckte om mina lampkjolar....gubben funderar om du blivit fönster tittare, du skulle bara se honom i kjol du....fniss....han bara skämta. Vet ju att du sett bilden och sen så ser du en av kjolarna från ditt kök........Hoppas att alla goa människor haft en härlig dag, det har väl jag mellan alla måltider och bilturer.......Nu ska jag ta och dra täcket över huvudet och sova sött, jag börjar faktiskt bli riktigt trött. Natti  och gäsp, skriver nog ett par ord i morgon oxå.......

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards