Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Nu har jag....

Av Åsa - 3 februari 2010 07:56

...hunnit duscha, smort min lekamen och det tar tid, skjutsat ungar och landat med frull vid datorn. Ska iväg och ta bort agrafferna på magen kl. 9, så det är väl lika bra man kämpar på med frullen så man hinner. Gubben fick sovmorgon, så han sussar sött. Ska väl iväg på p-möte på eftermiddagen. Var till Gävle igår oxå, hämtade hem farfar från lasarettet, himla tur att han har farmor, som de strula till det med gubbbens mediciner, man ska ju för i helvete vara frisk idag för att orka vara sjuk....men det löste ju sig här hemma på HC, där fick vi hjälp av gudomliga A-C Stenegard och J-E Nielsen att lösa problem...Klanen Björklund har ju haft J-E som husläkare tidigare....Ni är toppen. Skönt att han är hemma igen farfar. I dag har vi bara - 4,4 på morgonkvisten, sköööönt, men det blåser lite väl mycket i stället. Fast man kan ju låtsas att våren är i antågande, så står man ut  med det oxå. Ni får ha en God morgon och dag, så får vi se om jag tömmer huvudet på nå klokigheter eller tokigheter till kvällen här på datorn....det visar sig. Kramen på er alla.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards