Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Har inte......

Av Åsa - 3 februari 2010 21:36

... nå mycket roligt eller klokt att komma med just nu. Är bara så förbannad, ledsen ,frustrerad och full i huvudet med en massa tankar om hur det kommer att bli lite längre framöver. Kanske tar saker och ting en positiv vändnig eller så får man ta och göra nåt åt situationen. Vem vet??? INTE JAG I ALLA FALL....suck!!! Får vänta och se åt vilket håll det bär hän, kommer tankar som: Varför gjorde jag denna op nu ? Sjuka tankar som florerar i min hjärna. I vilket fall som helst så ställs allt på sin spets. Någonting som i alla fall är roligt är att när gubben krama om mig idag, så sa han att det kändes att jag börjar bli mindre.....det var lite gött att höra. Orkar inte med att tänka på allt annat.....är pigg i kroppen och mår bra i övrigt. Har kommit på att det funkar med messmör för min del om magen inte vill det jag vill....o en enkel liten tesked sätter raketfart på magen...otroligt. Skiiiit roligt!!! Fick mina agraffer borttagna idag och distriktsköterskan som gjorde det önskade mig lycka till och tyckte att jag var otroligt motiverad och pigg. Kul att man ser att jag är motiverad och går in för att göra det som krävs. Nu ska jag dricka upp min choklad och krypa ner med en bok för att skingra tankarna, för här brukar det inte vila mycket ledsamheter, så de ska väck. Tar nya friska tag i morgon och kanske kan något ? räta ut till ! istället under morgondagen.....Kram på er alla och Natti!!!

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards