Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Taxi.....

Av Åsa - 7 februari 2010 12:54

....Bruks var god dröj. Lite så känner man sig just nu, man ska hinna med allt och alla osså får man inte glömma bort sig själv där i mellan. Ska skjutsa farmor in till farfar i Gävle på eftermiddagen, han blev inlagd igår igen......Tack Annika för omtanken och kramen det känns så gött att veta att du tänker på mig......Lite funderingar finns ju naturligtvis nu om hur det kommer att gå att börja jobba, måste ju komma ihåg att ha alla mål med mig som jag behöver under det skift jag gör osv. Fast jag tror ju inte att det kommer att vara några problem, lite värre kanske det blir då vi ska flytta....lätt hänt att man glömmer bort sig då kanske.....om det blir rörigt runt i kring....det visar sig. Haft Micke på besök en sväng, han var hit o slängde käft en stund. Pratat med Köpman oxå. Gubben och jag har haft en del samtal vi oxå, han jobbar, men det är så när vi jobbar att vi har god kontakt för att det ska funka med allt runt omkring. Ska ta och ringa mina föräldrar en sväng nu och se hur det är med dem.......Har precis slurpat i mig lite tacosoppa...mumma som attan det. Ska ju "flyta" i 1 o en halv vecka till innan jag får påbörja pure/mosad mat perioden på två veckor.....börja nästa längta dit lite smått. Det ska bli gott att få tugga mat igen.....Ska nu    ge nackspärren en duvning med Voltaren gel innan vi far till Gävle, så ha det gött alla goa oh glada. Kramizar Åsa

 

                

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards