Direktlänk till inlägg 7 februari 2010

Ännu en .....

Av Åsa - 7 februari 2010 19:20

...vända till Gävle avklarad....sitter nu och vilar lite efter maten, ännu en skål med soppa. Ska försöka se en stund på tv, men jag har lite kryp i kroppen så jag vet inte om jag har ro till det.Hade tänkt ta mig en sköööön promenad i solen idag, men va faen tiden räckte inte till...blir lixom aldrig som jag tänkt mig. I morgon ska jag på möte klockan 13 och innan det så blir det lite fixa hemma och en massa äta så man är med i huvudet när mötet blir. Får bli en prommis någon annan dag...gud va jag saknar vår hund.När man hade honom så kom man ut även om tiden inte räckte till...om ni fattar. Fast det kommer ju fler vackra dagar fram över och jag tänker njuta avdem i fulla drag om jag är ledig...om jag så bara sätter mig på en stol mot garaget i solen med ett korsord. Måste ju se till att man får sånt oxå i all stress med allt som rullar på. Det tär på en att se hur mina närmaste kämpar med sjukdomar och allt vad detta innebär....vi försöker stötta och vara tillhands, så gott det går. Ett litet glas vatten ska jag ta och sen klämma ner mig med familjen i soffan som snart är ett minne blott...vår nya soffa mend divan skulle komma vecka sju och det är ju snart det.......Vår soffa ser ut som den på bilden nedan, men med de stora dynorna i svart och kuddarna i svart och brunt......... Tror faktiskt att det blir toppen!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards