Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Vet varken ut.....

Av Åsa - 8 februari 2010 17:51

...eller in. Snurrar på rätt rejält i huvudet efter mötet idag......gaaaah!!! Fast det snurra ju på i kolan på den här donnan än då, som en del kanske redan fattat....men som vanligt så bjuder jag på det. Håller precispå att göra kvällsmat åt mina juveler, gräddstuvad pyttipanna med stekta ägg och rödbetor....själv ska jag väl ta och värma mig en soppjäkel till....börjar lite smått tröttna på det förbaskade flytandet, har ju ätit flytande i snart 5 veckor med de två veckorna före operationen...så det blir nog att börja smyga över på purekost....längtar efter lite "riktig" mat. Fast  det är inge fel på det flytande heller.....saknar ingeting igentligen, för jag är inte sugen eller hungrig över huvudtaget...känner mig i det närmsta lite smått som Skalman i Bamse....som har ÄT och SOV klocka, enda skillnaden att jag sover inte mer än de timmar jag får på natten.....Har mycket med funderingar om hur allt kommer att se ut om ett par veckor, vad det gäller arbetssituation osv....men det blir nog bra för alla parter i slutändan. Tar mig en liten invärtes rundtur uppe i det snurriga huvudet för att sortera lite begrepp och tar fram lite positiv energi.....Känns som om man skulle behöva ha sig en redig bläcka nu och spy av sig på allt oah alla, fast ni som känner mig vet ju att i dagsläget, så är jag jag svårflörtad vad det gäller alkohol intagandet, kanske blir det bättre när kilona rasar och gamla Åsa med  starkare självförtroende kikar fram.....sen kan jag ju tycka att man kan ha lika kul utan sprit, men för den delen så gör det mig inte ett dugg om andra dricker.....fast  om jag skulle bli bjuden på fest nu, så kan jag ju säga att det blir en billig fylla....tål nog inte lika mycket av de starka varorna md tanke på att det går rakt ut i tarmen....voj, voj vilken fylla man kan få på 2 starkbärs nu....fniss. Måste ju prova framåt sommaren......Nej nu ska jag ta och servera lite käk till grabbarns och sluta med mitt ordbajseri....ha det sååååå himla gött därute i vårt avlånga vinter land.....Kraaaaam

 

 

                   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards