Direktlänk till inlägg 8 februari 2010

Inte för att man....

Av Åsa - 8 februari 2010 22:27

...blir något klokare, men man blir ju äldre och får väl lägga manken till och bli klokare med åldern då...man kan ju om  inte annat hoppas att så blir fallet...Nu har jag utfodrat gubben med lite rester efter kvällsmaten, tror att han blev nöjd...Glor lite på tvn och ska väl snart ta och dra nåt gammalt över mig för att sen sova..och då menar jag inte gubben utan täcket....fniss. I morgon ska gubben på provtagning, sen skulle vi få lite främmande på förmiddagen....det var någon som fråga om han kunde komma och hämta pellets. Äldsta grabben har åkt på en dunder förkylning, han snorar och nyser....syns på blodsocker värdena att han har en infektion i kroppen, värdena blir gärna lite högre då.......bara till att ge lite extra insulin. Själv så är jag överkänslig mot tejpen/plåstren på op såren, har fått sår som känns som när man brände sig på mattan i gympasalen när man var ung...isch....inte skönt vill jag lova. I övrigt så har det väl varit en relativt lugn dag här i Beverly Hills/Robertsholm......Natti från en lite tilltufsad skata som är i färd att krypa in i "gökboet" (fniss) för att sova.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards