Direktlänk till inlägg 14 februari 2010

Jaha nu....

Av Åsa - 14 februari 2010 10:28

....ska man snart dra till jobbet igen....hihihi. Funderar på om jag höll på att bli galen på jobbet igår...rätt var det var så gick brandlarmet, helt utan anledning....gaaah!!! Fick ringa runt till faen och hans moster innan det blev löst.....usch!! Förmodligen någon som lekt i trapphuset och tryckt sönder larmet där.....mhmmm va ska man säga..... Hoppas på att jag slipper få samma trevliga larmande i kväll......Önskar min goa Annica lycka till på AF på måndag, du kan ju trycka i halsen på dem att det blir fler minus på kilo sidan och att allt minus är plus.........kicka lite arslen från mig!!! Brittis, skiiiitkul att du hitta hit och läste lite från mina dagliga bravader, jag är som jag vart, men det visste nog de allra flesta redan...mouahahaha...och det bjuder jag på.......Ha en urtrevlig söndag i solen...och en toppen Alla hjärtansdag!!! GRATTIS VESA på din dag.........Kramen från snoriga Åsa

 

 

 

                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards