Alla inlägg under augusti 2010

Av Åsa - 31 augusti 2010 14:43

...till sjön ett tag. Har hunnit gått långis med vovven och cyklat på en kaffe tur själv. Missade tiden till psykosociala teamet idag....gaaaah!!! Fick en ny tid, passar på att rymma fältet en sväng nu för det är inte kul att ha två tonårspojkar hemma med dyngförkylning....de är såååååååååååååå dryga på varandra. Ha det bra så höres vi igen senare.....Kram!!!!

Av Åsa - 29 augusti 2010 13:35

.....väggen Bonnie Tyler, här har ni en blondin med mer sprucken röst än henne....Funderar skarpt på om det kan vara whiskeyn som råka slinka ner i lilla magen, det kan ju absolut inte bero på att jag har stojat och tokat, jag menar att ni som känner mig vet ju hur tyst och försynt jag är...hrrrrmf...så är det ju, vi skyller helt enkelt på whiskeyn.... Hihihi. Hade i alla fulla fall en otroligt trevlig kväll på Aimos 40-års fest...Kanon roligt!!!! Mmm, men jag var inte kanon så det så......

 

Nu ska jag åka och handla hem lite delikata matvaror så vi kan mumsa i oss något redigt gött på eftermiddagen............ Kramizar på er!!!

Av Åsa - 28 augusti 2010 13:30

....eller åtminstone försöker efter en urtrevlig kväll hos Kerstin....tackar allra ödmjukast för att jag fick vara med. Måste bara få säga vilket härligt gäng ni är mina gopinglor som var med hos Häggskan. Uppladdning inför fest i Barkhyttan...det är bara till att svida om och lägga sig till med party humöret....Ha det bäst alla goa och glada!!!

Av Åsa - 27 augusti 2010 08:40

....och tänk om man för en gångs skull skulle kunna få ha de pengarna kvar på kontot i stället. Bara en gång......hmmmmm...men det lär väl aldrig in träffa.....Fast jag ska väl inte gnälla, det gick ju runt den här gången oxå...inte faaaaan behöver råttorna svälta i skafferiet heller.....höhöhö!!!! Fast man kan ju alltid få drömma......Nu ska jag ta mig en kopp te och ladda upp mig inför ett mitt-på-dagen-skift på jobbet...jag är ju halvtids sjukskriven och går dubbelt nu i början....allt för att det ska funka för mig....Känner att det susar i kolan när man kommer hem efter jobbet men det är väl så att det tar lite tid innan man är fit-for-fight på riktigt igen.....Ha det bäst hela dagen och passa på att fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyza rejält till kvällen. Kramizar från tossan i  Hofors.

Av Åsa - 26 augusti 2010 23:00

   ...i Valbo med dotra. Hittade en tshirt på HM som jag inte kunde motstå.....en sån där mjuk härlig sak. Varit ner till Eva på en kvälls kaffe och varvade ner lite innan sängen. Nu blir det natti här hos mig......

 

 

               

Av Åsa - 25 augusti 2010 15:57

...ut och jobba en sväng, sen hem och sova. Är såååååå seg idag. Har hunnit varit till Gävle en sväng och handlat lite på gubbfritids..typ både Clas Olsson och Biltema....var in på flera klädbutiker på Nian och kom på att jag börjat bli kräsen på kläder...Var lixom inte något som direkt lockade....men det blir väl naga rå med det!!!!! Ha det bäst alla goa och glada!!!!!!

Av Åsa - 24 augusti 2010 11:51

...regnar. Tar aldrig slut ju...fast det kommer mer sol för det gör det alltid efter regn, frågan är bara om NÄR????? Ska väl ta och trampa runt lite här i mina nya stövlar medans jag plockar undan lite och påbörjar en städning...inte för att jag har någon lust men det är ett illa måste....Får agera lite som en Sally Santesson i ny skorna, fast jag får vara städerska i stället för biblotikarie....kan ju knappt stava till det ordet ens!!!!

 

Vår älskade bue Rambo har varit själv ett tag nu på förmiddagen när äldsta grabben for till skolan, både jag och gubben jobbade förmiddag...han hade inte gjort några som helst bus och allt var i sin ordning...hur duktig som helst är han när han vill den lille spjuvern....Nu måste jag dra igång med lite illa måste göra...annars somnar jag med huvudet i tangentbordet....Tjingeling på er alla!!!

Av Åsa - 23 augusti 2010 19:06

....den efter första dagen på jobbet. Blidde lite snurrigt och surrigt med så mycket folk, men det blir väl en vana. I morgon börjar jag 07,00 hoppas man har huvudet på skaft då då. Nu blir det snabb matlagning, färdiga köttbullar och vattkokta makaroner, sen en dusch och sängen känns det som. Måste väl plocka fram lite rena kläder till jobbet först, så jag slipper det i morgonbitti.

 

Passa på och njut av solen så länge den vill vara med oss och ta vara på dagarna. Nu ska jag ta och fortsätta med maten....den är ju så avancerad.

 

                                          

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards