Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Åsa - 2 augusti 2010 23:04

....haft en bra tills dess att vi kom hem från Eva och Benny, Martin är där och LANar, då märkte Magnus att hans nymfparakit Moa på ca 10 år hade dött.....så nu har vi haft lite rensning av bur och så vidare.....Lite ledsamt men det verkar som om Magnus mest tycker att det är skönt för hon hade ju en förmåga att väcka honom på nätterna och han får ju mer plats över till sina instrument......blir lite tyst här hemma nu då.

 

Har haft en lugn dag med mycket egen tid, cyklat två vändor ner på Bruket var den ena ledde till att jag var på mitt ny/gamla jobb och fick en kopp kaffe av Lena och Kerstin. Gubben har ju varit och fiskat hela dagen lång, haft egen kvalitets tid han då......skönt för honom och slippa mig ett par timmar. Får se vad morgondagen har att erbjuda...blir det fint väder så tar jag nog mig en tur på cykeln, kanske våldgästar någon stackare........Ha det så gött där ute i vårt avlånga land...Natti och kramelikram på er.

Av Åsa - 2 augusti 2010 11:59

...ta mig en tur på rosa faran ner till Hanssons där jag köpte mig en superduper god räksallad....tog med den hem för jag äter ju så lite så jag har mat minst två ggr till på den.....Ungarna sover och gubben drog till skogs, så nu ska jag passa på att njuta av lugnet en stund...Rambo busen gick ut i hagen en sväng, han pollimasar på i sin egen takt mest hela dagarna...Han tappade ännu en mjölktand nu på morgonkvisten.....Liten blir stor.....men satan vilken goding han är. Mattes goaste bustroll......Ha det bäst alla goa och glada!!!! Kramiz

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards