Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Åsa - 6 augusti 2010 22:06

....i Borlänge idag med Krydolf och gubben. Krydolf var i behov en ny rulle till fiskeprylrna...bidde lite annat jox oxå. Avslutade med en delikat måltid på Max.....Nice!!!

 

Väl hemma så for gubben och Krydolf upp till Långsjön på lite fiske, då fick jag ett ryck och lurade med mig Köpman på en cykeltur...först upp till fiskegubbarna sen runt Tolvsjö ände och Lissjön...det var kanon sköööönt att cykla i kvälls solen och turen blev väl cirka 1,5 mil....inte illa pinkat för ett ryck eller infall.....slet på rätt rejält ett tag i uppförsbackarna....men hualigen så gött det var när det var avklarat...till och med den skittråkiga Robertholmsrakan på hemvägen kändes som en fis i rymden......hur lätt som helst.

 

Blev bjuden på hemgjord (skitgod) pizza som minstingen Martin gjort....så mysigt att de kan och vill fixa med maten....man känner ju sig lite bortskämd då...själv drack jag kaffe med Persson och Köpman medans lilleman fixade i köket.....Härligt!!!!!

 

Nu sitter jag och tittar på ett program på tvn som handlar om nazizter och rasister i Usa.....fattar inte ett skit om jag ska vara riktigt ärlig...får nog be gubben och zappa...för jag blir bara irriterad.

 

Skulle ha varit på sminkning och fotning idag med jag banga ur, mitt psyke håller inte riktigt måttet för sånt än....kan ju säga att jag önskar att jag fixat det, men icke sa nicke. Hoppas på att de andra tjejerna som var iväg blev nöjda och de hade riktigt roligt......får väl hoppa på en annan gång om tilfälle ges....

 

Nu får ni se till att ha en redigt trevlig kväll och ta vara på resten av de kommande sommarkvällarna.....Kram på er alla!!!!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards