Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Åsa - 8 augusti 2010 10:12

.......här blev det partaj på "färjan" igår, dotra och hennes goa kompis Emelie kom upp och gjorde oss sällskap....jäklar i min låda vilket drag de var. Gubben hängde i takstolarna på altan och sjöng om hur mycket han älskar mig...hehehe...han strippa för Emelie, dock inte fullt ut, Emelie ska ju nämligen gifta sig till helgen och då måste någon strippa för henne före oxå sa gubben....Köpman och Mange trummade hejvilt till musiken...de andra grabbarna och jag tog det lilla lugna....Fast vi hade jävligt kul hade vi....Siste färjeresenären lämnade fartyget (altanen) vid 02,00 snåret...sen släckte vi ner här hemma. Jag drack bara två cider typ, för jag var inte sugen på mer. Det är så himla kul att sitta och lyssna på musik och snacka skit i goa vänners lag.....

 

Skrattade nå så infernaliskt åt min gubbe då han skulle sjunga, dansa och spela luftgitarr....fan ingenting var i samma takt......Vickade på lillrumpen så man blev sjösjuk. Hihihihi

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards