Direktlänk till inlägg 7 januari 2013

Påsarna under...

Av Åsa - 7 januari 2013 09:31

....ögonen är inte å leka med idag. Såg mig själv i spegeln i hissen på väg från jobbet. Snacka om att ljuset var mer än obarmhärtigt. Räcker nog inte med en gurkskiva på vardera öga här inte.....att man kan ha såna " säckar " under ögonen fattar jag inte. Behövs en hel del spackel för att kunna släta ut dessa.

Tjugo över sju ringde min telefon, tandläkaren i Gävle var sjuk, slapp man stressa upp grabben för att hinna dit oxå. Fick en ny tid till veckan.

Passar på å gosse mig med vovven en stund medan kaffet puttrar, gubben å övriga klanen sover. Ja, inte äldsta grabben då för honom har jag kört ner på nå jox som han ska gå på genom arbetsförmedlingen......

Ha en fin dag, tror jag vårdar påsarna genom lite skönhets sömn på soffan. En liten taktikvila i det tysta huset, tar ju på en å "sova" borta tre nätter i rad när man jobbar. Blir inte riktig sömn där.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 6 november 2016 20:29

http://nouw.com/nonoåsa är mittsista inlägg på nouw.

Av Åsa - 4 april 2016 13:24

http://nouw.com/Nono%c3%85sa?cache=236298206

Av Åsa - 4 april 2016 11:56

....Gott efter en tur på skogen med vovven och gubben. Lyckades göra en "Sara", klev igenom och hamnade med ena foten dränkt i lera. Suck! Blir en skotvätt under dagen. Har man inte att göra så får man. Curling på tvn, kul att titta på. Snart sk...

Av Åsa - 3 april 2016 14:43


....ju tidig då jag var på jobbet. Hem å fixade kaffe, kröp ner en stund med vovven och gubben. Ringde svärmor som ville gratta mig, hade annat för sig igår. Hon hade ringt mig när jag taktikvilade på morgonkvisten. Gubben och två av tre grabbar ...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards