Alla inlägg den 2 september 2014

Av Åsa - 2 september 2014 19:36

...med gubben och vovven blev det på eftermiddagen. Shoppat present med yngsta grabben. Druckit kaffe hos en vän och köpt nya långa cykelbyxor. Såna med stoppning i rumpan. Blir en tur med grabben nån dag.

Svampar av alla möjliga slag sprang vi på i skogen. Dock inte den sort vi var ute efter. På ett ställe började vovven vädra så konstigt inte luften så jag tyckte att vi skulle gå till bilen. Just det stället har vi stött på björn förut. Ni förstår nog varför jag ville åka. Inte det bästa att ha kommunister i nöjesfältet när man är i skogen. Björnen har bra doft sinnen och gillar blod.

Nu sitter vi med lite götta i soffan och kollar på Duck commanders tror jag de heter....skönt gäng det.

Av Åsa - 2 september 2014 12:52

...natt blev det för mig. Troligen lite mycket intryck från dagen som behövdes bearbetas. Har passerar en del knarkar kvartar genom drömmarna i natt.

Sista jag sa till gubben igår kväll var....imorgon om det är fint väder hjärtat, ska vi ut på svamp jakt då. Han svara..jag älskling vi har väl imorgon annat å passa. Det är kärlek det.

Hunnit med att agerat taxi åt grabbar×2 . Druckit kaffe hos en vän och promenerat med dotra. Som erbjöd sin kära mor en blomma. Bild nedan. Tror jag måste gjort henne något eller vad tror ni??? Hihi Nu är jag på en påtår på vännens altan. Skönt med solen. Härlig luft är det oxå. Drar nog till Storvik en sväng och kollar in lägenheten åt henne om det har hänt nåt där. Städning/sanering skulle ju ske idag.

Tjingeling så länge!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards